ລະບົບຫ້ອງການທັນສະໄໝ (e-Office) ໂດຍ ສູນບໍລິຫານລັດດິຈິຕອນ
ລະບົບຫ້ອງການທັນສະໄໝ (E-Office)
ພາບລວມ
ລະບົບຫ້ອງການທັນສະໄໝ (e-Office) ເປັນລະບົບ ການບໍລິຫານວຽກງານຫ້ອງການໃນຮູບແບບ ເອເລັກໂຕຣນິກ
ເຊິ່ງ ເຮັດວຽກໃນຮູບແບບອອນລາຍ(Online System) ຜ່ານເວັບບຣາວເຊີ ແລະ ໂປຣແກຣມມືຖື (App) ປະກອບ
ມີ ການຈັດເກັບບັນດາເອກະສານ ຂາເຂົ້າ - ຂາອອກ ທີ່ເຊື່ອມໂຍງກັນ, ລວມທັງການມອບໝາຍວຽກງານຂອງ
ຫົວໜ້າກົມ->ພະແນກ, ຫົວໜ້າພະແນກ->ພະນັກງານວິຊາການ ແລະ ສາມາດຕິດຕາມວຽກງານໄປຕາມແຕ່ລະ
ຂັ້ນຕອນ ຂອງບຸກຄະລາກອນພາຍໃນອົງກອນ ແລະ ຍັງມີຕາຕະລາງການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຂອງອົງກອນ.
ລິ້ງເຂົ້າລະບົບ https://e-office.gov.la/qlvbdh/main
ເບິ່ງເພີ່ມເຕີມທີ່ ເວັບໄຊ https://www.dgc.gov.la