ແບບຟອມເກັບກຳລາຍຊື່ພະນັກງານເຂົ້າໃສ່ລະບົບຈົດໝາຍເອເລັກໂຕຣນິກ ( 1 ແບບຟອມ ) ໂດຍ ສູນບໍລິຫານລັດດິຈິຕອນ
ຈົດໝາຍເອເລັກໂຕຣນິກຂອງລັດຖະບານ
ພາບລວມ
ຈົດໝາຍເອເລັກໂຕຣນິກຂອງລັດຖະບານ ແມ່ນລະບົບລວມສູນການນຳໃຊ້ຈົດໝາຍເອເລັກໂຕຣນິກ
ຂອງບັນດາອົງການຈັດຕັ້ງພາກລັດ ທີ່ນຳໃຊ້ລະຫັດຊື່ອີນເຕີເນັດເປັນຂອງລັດຖະບານ .gov.la ຊື່ງເປັນ
ລະບົບທີ່ນຳໃຊ້ໃນການຕິດຕໍ່ພົວພັນ, ສື່ສານ ແລະ ແລກປ່ຽນຂໍ້ມູນຂ່າວສານຂອງພາກລັດ ໂດຍຜ່ານ
ລະບົບເຄືອຂ່າຍອີນເຕີເນັດ ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບວຽກງານບໍລິຫານລັດ ໃຫ້ມີຄວາມສະດວກ, ວ່ອງໄວ
ແລະ ປະຢັດ.
ເບິ່ງເພີ່ມເຕີມທີ່ : ເວັບໄຊ ສູນບໍລິຫານລັດດິຈິຕອນ